Kostendeskundige / Calculator Bouw – Den Haag

Introductie

Voor een middelgroot familiebedrijf in de bouwsector zijn wij op zoek naar een ervaren Kostendeskundige / Calculator. 

Organisatie

Onze opdrachtgever is een middelgroot bouwbedrijf dat actief is in de nieuwbouw, transformaties, renovaties en onderhoud van woningen tot en met hotels. 

Functie

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het berekenen van de kostprijs van diverse projecten, waaronder nieuwbouw en transformaties. Je bent nauw betrokken bij het opstellen van inschrijfbegrotingen, het aanvragen en beoordelen van offertes, en het inschatten van kansen en risico’s. Daarnaast adviseer je over en bereken je de financiële impact van materiaalkeuzes, uitvoeringstechnieken en alternatieve werkwijzen. Samen met de directie, projectleiders en andere kostendeskundigen werk je aan projecten die variëren van utilitaire woningbouw tot hotels.

Functie-eisen

Wij zoeken iemand die:

Beschikt over een MBO- of HBO werk- en denkniveau, opgedaan door opleiding of relevante werkervaring;
Minimaal 2 jaar ervaring heeft als calculator;
Zelfstandig en gestructureerd kan werken;
Communicatief sterk is en goed kan samenwerken;
Snel, accuraat en doordacht werkt;
Bekend is met reken-, ramings- en BIM-software.

Aanbod

Wat wij bieden:

Een aantrekkelijk salaris dat aansluit bij jouw ervaring en kennis;
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de cao Bouw & Infra;
Een ruim aantal vakantiedagen;
Een volledige pensioenregeling;
De nodige faciliteiten zoals een laptop/tablet, mobiele telefoon en leaseauto;
Een uitdagende functie binnen een informeel en betrokken familiebedrijf, met een open werksfeer en enthousiaste collega’s;

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Sijbren Visser 030-7820544

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.

Deel deze vacature