werkvoorbereider bouw – Den Haag

Introductie

Voor een dynamisch familiebedrijf in de bouw zijn we op zoek naar een Werkvoorbereider die de touwtjes stevig in handen neemt tijdens het voortraject van diverse bouwprojecten. In deze rol zorg je ervoor dat de uitvoering vlekkeloos kan verlopen door alle voorbereidingen en coördinatie te verzorgen. Je adviseert over werkorganisatie en technische aspecten van het project, overlegt met projectleiders en uitvoerders en houdt een vinger aan de pols om eventuele knelpunten snel te signaleren en aan te pakken.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een familiebedrijf en realiseert projecten in de regio Zuid Holland variërend van utilitaire woningbouw tot hotels.

Functie

Kerntaken:

Uitvoeren van projecten zoals opgedragen door de directie of projectleider.
Controleren en aanpassen van tekeningen van architecten, constructeurs en toeleveranciers.
Bepalen van de meest efficiënte uitvoeringsmethoden en zoeken naar innovatieve oplossingen.
Verzorgen van tekeningen en andere projectdocumenten voor uitvoerders en leveranciers.
Opstellen van offertes, inkoopplanning en bestellingen binnen het projectbudget.
Toezien op milieu- en veiligheidsaspecten en voldoen aan wet- en regelgeving.
Bewaken van voortgang, kosten en administratie van het project.
Zorgdragen voor klanttevredenheid en communicatie tussen externe en interne teams.
Overleggen met projectleiders en uitvoerders over de werkvoorbereiding en calculatie.

Functie-eisen

Wat wij zoeken:

MTS- of HTS-niveau, behaald door opleiding of relevante werkervaring.
Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
Zelfstandigheid, flexibiliteit en het vermogen om snel en accuraat te werken.
Goede communicatieve en sociale vaardigheden.

Aanbod

Wat wij bieden:

Een aantrekkelijk salaris passend bij jouw ervaring.
Uitgebreide secundaire arbeidsvoorwaarden volgens cao Bouw & Infra.
Veel vakantiedagen en een volledige pensioenregeling.
Faciliteiten zoals een laptop, mobiele telefoon en leaseauto.
Een informele werkomgeving met een betrokken en hecht team binnen een familiebedrijf.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Sijbren Visser 0638684291

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.

Deel deze vacature