Introductie
Ben jij de kandidaat die technisch sterk onderlegd is, communicatief en sociaal vaardig en die over een sterk ontwikkelde helicopterview beschikt. Reageer op deze uitdagende functie.
Organisatie
Onze opdrachtgever is een middelgroot aannemingsbedrijf actief in de woning- en utiliteitsbouw. Projecten worden gerealiseerd vanuit eigen ontwikkeling, bouwteams en in mindere mate vanuit de aanbestedingsmarkt. Voor de organisatie zijn 70 mensen werkzaam en de projecten worden in de Randstad uitgevoerd. De projecten kenmerken zich door haar binnenstedelijke karakter.
Functie
In deze rol maak je deel uit van een team van coördinatoren die gezamenlijk zorgdragen voor het behandelen van nazorgmeldingen van opgeleverde projecten. Je beoordeelt de meldingen op relevantie en of deze binnen of buiten de garantieverplichtingen vallen. Je zet de terechte meldingen op de juiste manier uit bij de verantwoordelijke leveranciers en onderaannemers en verzorgt de follow-up en afhandeling hiervan. Wat van belang is dat jij op een zorgvuldige en correcte manier communiceert met de koper of opdrachtgever. Projecten lopen uiteen van lekkende kraan tot piepende deur tot grotere gebreken.
Functie-eisen
Je bent in het bezit van een diploma MTS bouwkunde en je hebt al enige relevante ervaring in serviceonderhoud en bonnenwerk. Je bent flexibel, communicatief sterk, toont initiatief en behoudt het overzicht. Je bent woonachtig binnen een straal van 30 kilometer rondom Haarlem.
Aanbod
Na een detacheringsperiode van 9 maanden en bij goed functioneren word je hierna een contract onbepaalde tijd aangeboden. De arbeidsvoorwaarden zijn goed. Daarnaast worden extra opleidingsmogelijkheden geboden.
Inlichtingen
Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Luuk Thielen 020-6702100
Sollicitatie
Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.