Introductie
Wij zijn op zoek naar een gedreven projectleider die het team bij onze opdrachtgever wil komen versterken. Als Projectleider Planmatig Onderhoud Woningbouwcorporatie ben je verantwoordelijk voor het plannen, coördineren en uitvoeren van planmatig onderhoud aan woningen in de regio Amsterdam en Almere. Je zorgt ervoor dat de projecten binnen de gestelde tijd en budget worden opgeleverd en dat de kwaliteit voldoet aan de gestelde eisen.
Vacature zowel voor de regio Almere als Amsterdam en de opdrachtgever wenst jou een arbeidsovereenkomst aan te bieden.
Organisatie
Onze opdrachtgever is een corporatie in Amsterdam en Almere en wij werven op basis van een werving en selectieprocedure, je komt direct in dienst bij de corporatie.
Functie
Taken en verantwoordelijkheden:
Opstellen van meerjaren onderhoudsplannen en begrotingen
Aansturen van het projectteam en bewaken van de voortgang van het project
Verantwoordelijk voor de kwaliteit van het geleverde werk en de naleving van wet- en regelgeving
Onderhouden van contacten met opdrachtgevers, onderaannemers en andere betrokken partijen
Opstellen en verzorgen van rapportages en documentatie
Functie-eisen
Minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van Bouwkunde of Technische Bedrijfskunde
Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als projectleider, bij voorkeur in de woningbouwsector
Kennis van relevante wet- en regelgeving, bouwprocessen en -methodieken
Ervaring met projectmanagement en het aansturen van teams
Uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling
In bezit van een rijbewijs B en woonachtig in de regio Amsterdam of Almere
Aanbod
Wij bieden:
Een uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een dynamische organisatie
Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Mogelijkheden tot verdere ontwikkeling en groei binnen de organisatie
Een informele en collegiale werksfeer met enthousiaste collega’s
Ben jij de projectleider die wij zoeken? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar ons toe en wie weet word jij binnenkort hun nieuwe collega!
Inlichtingen
Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Sijbren Visser 0638684291
Sollicitatie
Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.